Producenci

Reklamacje / Zwroty

Zwrot towaru

Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.

Zwracany towar musi zostać zapakowany w sposób zapewniający jego bezpieczny transport i odesłany na koszt kupującego na adres:

E-ZABAWKI.PL
KAADI Adam Kaczmarek
ul. Sportowa 12
86-014 Sicienko

Sklep e-zabawki.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Równowartość zwracanego towaru zostanie przekazana w ciągu 10 dni kalendarzowych na konto bankowe wskazane przez kupującego.

Pobierz formularz zwrotu towaru ›


Reklamacja towaru

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni, ale staramy się aby czas ten był możliwie najkrótszy.

Reklamowany towar należy przesłać na adres znajdujący się powyżej. Razem z towarem kupujący musi przesłać dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz reklamacyjny (do pobrania poniżej).

W razie braku pisma określającego oczekiwania realizacji zobowiązań sklepu, Towar zostanie naprawiony i odesłany do Klienta na koszt sklepu. W przypadku niemożliwości naprawy Towaru, wadliwy Towar zostanie wymieniony na nowy. W sytuacji braku jego dostępności sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu wraz z kosztem wysyłki, bądź zaoferuje inny dostępny w sklepie towar w podobnej cenie z wysyłką na koszt sklepu. Zwrot należności zostanie dokonany w ciągu 10 dni kalendarzowych, przelewem na konto bankowe wskazane przez klienta.

Klient traci powyższe uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o wykrytej wadzie.

Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

Jeżeli klient reklamuje produkt w wyniku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, ważne aby załączył protokół reklamacyjny sporządzony w obecności przedstawiciela firmy doręczającej.

Produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne wynikające z niewłaściwego użytkowania nie podlegają zwrotowi ani reklamacji. W przypadku zabawek zdalnie sterowanych dysponujemy częściami zamiennymi, które można zamówić kontaktując się z nami.

Pobierz formularz reklamacji towaru ›

Sklep internetowy Shoper.pl